• Tanie zabawki – w hipermarkecie lub Internecie

     Tanie zabawki – w hipermarkecie lub Internecie  Hipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty – to miejsca, gdzie Polacy najczęściej kupują zabawki. Głównymi kryteriami wyboru jest cena i jakość produktu. Informacji na temat zabawek rodzice poszukują najczęściej u rodziny i znajomych. Co trzecia zabawka kupowana jest na prezent, co dziesiąta zaś – pod wpływem impulsu, na […]

    → Czytaj więcej
  • Z usług dietetyków najczęściej korzystają młodzi Polacy

    Co dziesiąty Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich dwóch lat korzystał z usług dietetyka lub z poradni dietetycznej. Wśród tych osób jest niemal dwa razy więcej kobiet niż mężczyzn, a także trzykrotnie więcej ludzi młodych niż tych po 40-tym roku życia. Przy wyborze dietetyka najbardziej pomocne są opinie znajomych. Co trzecia konsultacja dietetyczna odbywa się […]

    → Czytaj więcej
  • Deweloperzy sprawdzani przez Internet

    Polacy decydując się na zakup mieszkania kierują się przede wszystkim jego lokalizacją i ceną. Promocją przy zakupie mieszkania, z której nabywcy korzystają najczęściej jest rabat od całkowitej ceny nieruchomości. Niemal połowa kupujących nie korzysta jednak z żadnego rabatu. Najbardziej znanymi deweloperami są Dom Development oraz Budimex Nieruchomości. Wiarygodność deweloperów sprawdzana jest głównie poprzez dokładne zapoznanie […]

    → Czytaj więcej
  • Kebab najchętniej wybieranym posiłkiem na mieście

    Polak na mieście jada kilka razy w miesiącu. Zdecydowanie najczęściej wybiera kebab, a za jedzenie płaci między 21 a 30 złotych. Z jedzenia na mieście korzysta zazwyczaj bez szczególnej okazji. Wybierając restaurację kieruje się głównie cenami potraw. Opinie znajomych i rodziny na temat restauracji są dla niego dużo ważniejsze niż opinie blogerów czy krytyków kulinarnych […]

    → Czytaj więcej
  • Nagrodzone prace w konkursie „Jak dobrze być w epanel.pl”

    Z przyjemnością prezentujemy nagrodzone i wyróżnione prace nadesłane w ramach konkursu „Jak dobrze być w epanel.pl”. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i gratulujemy nagrodzonym i wyróżnionym!   Nagroda 1 Małgorzata Cielica „Jak dobrze” Jak dobrze być w epanel, myślałam, że już wszystko jedno że nikt już nie ceni, opinii innych że nie jest już ważne, co […]

    → Czytaj więcej
  • Konkurs „Jak dobrze być w epanel.pl” rozwiązany!

    Z przyjemnością informujemy, że rozwiązany został konkurs „Jak dobrze być w epanel”:) Na konkurs zgłoszonych zostało ponad 200 prac, z czego zdecydowana większość (173) były pracami literackimi. Wybór był trudny. Finalnie, zgodnie z regulaminem nagrodziliśmy 3 prace i wyróżniliśmy 15. Wkrótce wszystkie prace znajdą się na naszej stronie. Osoby nagrodzone i wyróżnione już otrzymały na […]

    → Czytaj więcej
  • Zmieniamy się!

      Z przyjemnością informujemy, że wprowadzamy dwie nowe zasady w naszych ankietach, które powinny poprawić komfort użytkowników Epanel.pl: • Zasadę maksymalnie 15 minutowych ankiet – lepsza koncentracja, oszczędność czasu – nadal mogą zdarzyć się ankiety dłuższe, jednak będą one sporadyczne i nie będą stanowiły więcej niż 10% wysyłanych ankiet • Zasadę maksymalnie 2 minutowej rekrutacji do […]

    → Czytaj więcej
  • Konkurs: Jak dobrze być w epanel.pl!

      Konkurs „Jak dobrze być w epanel.pl” Zapraszamy do udziału!  Jeśli uważasz, że fajnie jest być w Epanelu, jeśli chcesz to zilustrować lub opisać, jeśli chcesz wygrać karty podarunkowe do Allegro i gadżety epanel Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w konkursie „Jak dobrze być w epanel.pl”!   Wystarczy: zrobić zdjęcie, do którego pasuje podpis „Jak […]

    → Czytaj więcej
  • Polacy zamierzają częściej odwiedzać cukiernie i lodziarnie

    Polacy odwiedzają cukiernie i lodziarnie średnio 2-3 razy w miesiącu i wydają zazwyczaj jednorazowo od 10 do 20 zł. Najczęściej odwiedzane są lokalne, nie sieciowe cukiernie i lodziarnie. Spośród sieciowych cukierni i lodziarni najbardziej znane są marki Grycan oraz E.Wedel, a najczęściej odwiedzane Grycan i Cukiernie Sowa. 25% osób zamierza w przyszłości częściej jeść cos […]

    → Czytaj więcej
  • Wielkanocne zakupy Polaków

    58% Polaków przewiduje, że w związku ze Świętami Wielkanocnymi wyda więcej pieniędzy na artykuły spożywcze i codziennego użytku niż na co dzień. Wydatki wzrosną średnio o 247 złotych. 67% respondentów będzie organizowało lub współorganizowało zbliżające się święta.   Informacja o badaniu Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI na panelu internetowym będącym własnością ARC Rynek i Opinia […]

    → Czytaj więcej

Zaloguj się do ePanel

Zaloguj się do MS Panel