• Rozwiązanie konkursu „Najlepsza polska marka to …”

    Z przyjemnością ogłaszamy wyniki konkursu: „Najlepsza polska marka to …”, który trwał przez ostatnie dwa miesiące. W konkursie wzięło udział kilkanaście tysięcy osób – dziękujemy za Wasze zaangażowanie! Do wygrania były nagrody pieniężne oraz tablety. Przyznaliśmy również wyróżnienia – autorzy wyróżnionych haseł otrzymają od nas kubki epanel.pl (41 osób) oraz po 10 punktów na konto […]

    Czytaj więcej
  • Herbata i kanapki – typowe śniadanie Polaka

    Herbata i kanapki – typowe śniadanie Polaka Polacy są przekonani, że ich śniadania są zdrowe – tak twierdzi 81% badanych. Najczęściej na śniadanie sięgają po pieczywo (73%), wędlinę (57%) oraz ser (35%). Najchętniej wybieranym napojem jest herbata (44%), która jest popularniejsza od kawy (34%). Mleko jako napój do śniadania jest wybierane sporadycznie – tylko przez […]

    Czytaj więcej
  • Jadłospis ucznia

    Jadłospis ucznia – najchętniej wybieraną przekąską są drożdżówki   Aż 63% uczniów kupuje produkty spożywcze w drodze do lub ze szkoły przynajmniej raz w tygodniu. Najczęściej są to drożdżówki, batony, wafelki, a do picia: woda, soki i nektary – wynika z badania przeprowadzonego na epanel.pl   Co czwarty polski uczeń nie kupuje żadnych produktów spożywczych […]

    Czytaj więcej
  • Wielki konkurs!!! Wygraj 2 tysiące złotych lub jedną z pozostałych 49 nagród!

    Zapraszamy do wzięcia udziału w naszym konkursie „Najlepsza polska marka to …”. Wystarczy wypełnić ankietę, którą wszyscy epaneliści otrzymają na maila, odpowiedzieć na pytanie konkursowe i czekać na informację od nas!   Pula nagród:  Nagroda 1: 2 tysiące złotych Nagroda 2: 1 tysiąc złotych Nagroda 3: jeden z 7 tabletów renomowanej firmy Nagroda 4: jeden z […]

    Czytaj więcej
  • Konkurs „Wymarzone otoczenie galerii handlowej” rozstrzygnięty!

    Z przyjemnością informujemy, że został rozstrzygnięty konkurs „Wymarzone otoczenie galerii handlowej”. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział, a zwyciężczyniom gratulujemy!!! Nagrodzone pomysły: 1. miejsce – pani Marta z Piotrkowa Trybunalskiego • przestrzeń sportowa (boisko, lodowisko) • przestrzeń zadaszona z ławkami, stolikami, może np do gier w warcaby, karty, ewentualnie kawiarniane stoliki, jednak coś, co pozwoli się […]

    Czytaj więcej
  • Konkurs!!! „Wymarzone otoczenie galerii handlowej”

    Galerie handlowe proponują nam wiele atrakcji w swoich wnętrzach… A co z tym, co dzieje się na zewnątrz? Napisz, co Twoim zdaniem powinno znaleźć się w najbliższym otoczeniu galerii handlowej. Jakie przestrzenie lub atrakcje powinny istnieć obok galerii, by wizyta w niej była przyjemnością i by chciało się tam wracać. Najlepsze odpowiedzi nagrodzimy! • Nagroda […]

    Czytaj więcej
  • Weekendowe wyjazdy Polaków

    Weekendowe wyjazdy Polaków Około 6% dorosłych Polaków to turyści weekendowi. Wyjazdy weekendowe są realizowane przez nich przez cały rok. Turyści weekendowi szukają inspiracji co do wyjazdów najczęściej w Internecie lub korzystają z rekomendacji znajomych. Na miesiąc przed wyjazdem ponad połowa turystów (55%) ma już plany, jednak realizuje je finalnie 40% turystów – wynika z badania przeprowadzonego […]

    Czytaj więcej
  • Czas na rower

    Czas na rower Jazda na rowerze to jedna z najczęściej uprawianych dyscyplin sportowych wśród Polaków. Spośród osób jeżdżących na rowerach połowa jeździ wyłącznie w okresie wiosenno-letnim. Rowerzyści zazwyczaj korzystają z rowerów kilka razy w tygodniu – wynika z badań przeprowadzonych na epanel.pl 15% Polaków przyznaje, że jeździ na rowerze i traktuje tą aktywność jako rodzaj aktywności […]

    Czytaj więcej
  • Czego boją się internauci?

    Czego boją się internauci? Włamanie do konta bankowego, ujawnienie numeru karty kredytowej, przejęcie loginów i haseł – to dla internautów najbardziej ryzykowne obszary związane z korzystaniem z sieci, bardziej ryzykowne niż na przykład śledzenie aktywności w Internecie przez służby państwowe – tak wynika z badania przeprowadzonego na epanel.pl Trzy czwarte osób korzystających z Internetu uważa włamanie […]

    Czytaj więcej
  • Celebryci mało ważni dla młodych konsumentów

    W rankingu 10 osób, które w największym stopniu wpływają na osoby z grupy wiekowej 15 – 25 lat, aż 8 osób to przedstawiciele świata online. Z kolei dla osób powyżej 35 roku życia świat youtuberów i blogerów zdaje się nie istnieć – wynika z badanie zrealizowanego m.in. na epanel.pl   Najpopularniejsi influencerzy w grupie wiekowej […]

    Czytaj więcej

Zaloguj się do ePanel

Zaloguj się do MS Panel