Zleciłem/am wypłatę wynagrodzenia, jednak pieniądze nie wpłynęły na moje konto. Co muszę zrobić, aby otrzymać wynagrodzenie?

Odpowiedź

Przelanie wynagrodzenia za wypełnianie ankiet wymaga od Państwa dwóch czynności: zlecenia przelewu na swoim profilu w epanel.pl, w dziale ‚Mój stan konta’, oraz podania danych koniecznych do przelewu w formularzu wypłat na stronie https://epanel.pl/wyplata/. W formularzu prosimy o podanie adresu e-mail zarejestrowanego w epanel.pl. W przypadku nie podania adresu e-mail formularz nie zostanie powiązany z Pana/i kontem. Jeśli nie wykonał/a Pan/i którejś z powyższych czynności, prosimy o jak najszybsze jej dopełnienie. Przypominamy, że termin wynagrodzenia wynosi 45 dni od daty poprawnego wypełnienia formularza oraz zlecenia wypłaty na swoim profilu.

 
« Wstecz